Latest Movie :

Interstellar 2014 3602Kbps 23Fps 6Ch DTS-HD MA TR BluRay Audio

Kaynak       : Blu-ray+Blu-ray      
Kodek        : DTS HD MA    
Bitrate      : 3602 kbps    
Kanal Sayısı : 6 Chnnls     
Uyumlu Fps   : 23.976    
Süre         : 02:49:03:176
Boyut        : 4.25 GB      
Dil          : Türkçe

Bu TR ses dosyası orijinal Blu-ray diskten alınmış,                 
aynı zamanda orijinal Blu-ray diskten alınan English DTS-HD MA 7.1  
sesler ve efektlerle SHD (TΛNNΞЯ) tarafından,                       
DTS-HD MA 51 (6 channel) 3602 kbps olarak işlenmiştir.
Tanner arkadaşımıza emeğinden ötürü teşekkür ederiz..





http://turbobit.net/rm397n6oru9g.html
Share this article :

+ yorum + 5 yorum

Adsız
3 Mayıs 2016 07:45

Türk milleti kardeş değildir ki dostum düşmandır.. Günümüzde herkez birbirinin kuyusunu kazıyor..

3 Mayıs 2016 07:59

@Adsız

insan herşeyi kendi için yapar.. iyilik yapan iyilik bulur kötülük yapan kötülük bulur.. Allaha şükür kötü dostumuz yok hep iyi dostluklar kurduk.. Bir laf vardır senin hakkında ne kim ne konuşuyorsa allah onun 10 katını versin.. Günümüzde kardeşlik var aslında sadece arkadaşlarını iyi seçiceksin.. Ben hep iyi düşünürüm iyi olurum.. O yüzden biraz da size bağlı karşı taraf silah çıkarırsa sizde gül çıkarın =) 2 Taraf silah çıkarırsa ne olur.. O yüzden düşman ediniceğinize dost edinirsiniz..

Bu arada hiç bir forum veya hiç bir siteye bağlı değiliz.. Ne ben onları tanırım ne onlar beni insanlarla içli dışlı olmayı sevmem..

TANNER
3 Mayıs 2016 12:07

MERHABALAR SES DOSYASI BANA YANI TANNERE AITTIR, ZAMANINDA BU SES DOSYASINI MALUM SITEYE 50 USD KARSILIGINDA OZEL SIFARISLE ISLEYIP SATMISIM, FAKAT ADAMLA ADAM SUAN BOZUK OLDUGU ICIN SES DOSYASINA BENIM ISMIMI YAZMAMIS, BU SES DOSYASININ KENDISI SUAN BENDEDIR, YAKINDA DCRG ACICAM, OZAMAN EMIN OLA BILIRSINIZ, LUTFEN ISMIMI YAZMAYI UNUTMAYIN.

Adsız
3 Mayıs 2016 12:29

merhaba. sesleri kanallara ayırma ve düzenlemede hangi programı kullandığınızı öğrenebilirmiyim?

3 Mayıs 2016 13:11

@TANNER

Bu konuyada böylelikle bir açıklama gelmiş oldu.. Dostum belirttim hemen emeğine sağlık.. Tekrardan bu kaliteli işlenmiş ses için teşekkür ederiz.. Bu filme şarttı kaliteli bir ses =)

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

 
Support : Bluray Audio | DTS-HD - DTS-X | DTS HD MASTER = DOLBY TRUEHD = UNCOMPRESSED PCM- Atmos -
Copyright © 2016. Türkçe Ses Dosyası - All Rights Reserved
Türkçe Ses Dosyası Trses Audio TR
Proudly Audio Dubbing Türkçe Ses Audio